Monday 1 June 2009

Forum Perdana kembali di Muktamar PAS kali-55








KUALA LUMPUR, - Sempena sambutan Muktamar Tahunan PAS kali ke 55, PAS akan menganjurkan Forum Perdana yang bakal membariskan tokoh-tokoh terkemukatanahair dan hebat sebagai ahli panel

Forum Perdana tersebut akan dibarisi oleh Pesuruhjaya PAS Selangor, Dato' Dr Hassan Mohd Ali; Timbalan Mursyidul Am, Dato' Dr Haron Din; Dato' Ismail Kamus sebagai ahli panel manakala moderatornya adalah Ustaz Kamal Ashaari.

Forum Perdana tersebut pastinya akan mengimbau semula kenangan lama orang ramai ke era kegemilangan rangcangan program yang sangat popular melalui siaran di kaca TV itu satu masa dulu.

Malah kelantangan hujah ahli panel dengan berani dan tanpa berselindung membincangkan tajuk isu-isu semasa dan ini sangat membantu orang ramai celek minda sehinggalah pihak kerajaan bertindak 'menggam' beberapa ahli panel antaranya Haron Din, Hasan Ali, Ismail Kamus dan lain-lain.

Kali ini secara langsungnya, tetamu akan dapat menyaksikan semula kehebatan mereka melalui penampilan Forum Perdana yang akan berlangsung pada 4 Jun ini, jam 10.00 malam (Khamis) bertempat di pekarangan Stadium Malawati, Shah Alam.

Para mereka yang berhampiran dijemput ke forum tersebut dan jangan lepaskan peluang ini untuk bersama-sama bernostalgia! (rujukan laman web Muktamar 55) - azm






No comments:

Post a Comment